我的媽媽

Publié par Mei Mei Shih le

2019年12 月我爸爸過身,幫佢辦喪事的時候,驚訝發現爸爸原來已經86 歲,而媽媽已經80 歲了!
喺爸爸過身的半年前,已經發覺媽媽嘅記憶力開始衰退,有時候教左佢嘅嘢,第二日已經唔記得咗。起初我會好不耐煩地多教佢一次。但後來我發現,佢唔單止冇記性,而且脾氣亦非常古怪,好似一個成日扭計嘅小朋友咁,做一啲好奇怪嘅嘢,吸引你嘅注意力,或者喺你忙緊嘅時候,不停咁喺你旁邊同你講嘢,希望你處理咗佢嘅問題先!
有時候,佢會喺幫我做完一啲嘢之後,不停自己讚自己,直到我認同佢,或者讚佢為止。其實呢啲舉動,同一個小朋友冇分別,唯一唔同嘅係,佢係我尊敬嘅媽媽!
爸爸過身之前嘅一兩年,媽媽已經開始每日到我公司陪我返工,好好彩嘅係,我做緊嘅係自己生意,唔會有老細話唔畀我帶媽媽返工。而爸爸亦好鼓勵媽媽到公司幫我手, 希望可以為佢搵倒一些寄託,即使有時媽媽唔想返工,或者因為同我嗌咗交,爸爸都會安慰佢,叫佢忍耐一下。其實我好明白爸爸既苦心,起初想媽媽睇實我呢個剛剛死左老公既女兒(2015年尾,丈夫過身)怕我會做傻事。另一方面,佢明白到自己時日無多,希望將媽媽交托比我,唔想佢孤零零咁過日子。

媽媽同仔女都係自己嘅親人,即使唔情願都要照顧同忍耐佢,唯一唔同嘅,係仔女有一日會長大,唔再需要你;但媽媽就會越嚟越變得需要你既照顧, 直到有一日離開你為止!
每一個人都會老,都會離開呢個世界,祝願所有人都能珍惜眼前人! 
這是本站的原創文章,轉載請註明版權,版權歸ME100FUN和作者共同所有。

不同的階段,有不同的體驗和感受。[外星人媽媽手記] 共分以下三篇:

<外星人媽媽手記-幼兒篇 >

<外星人媽媽手記-青少年篇>

<外星人媽媽手記-成人篇>


Partager ce message



← Message plus ancien Message plus récent →


Laisser un commentaire

Veuillez noter que les commentaires doivent être approuvés avant leur publication.